Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego serwis informacyjny
Strona Główna
  • Struktura organizacyjna
  • Akty prawne
  • Ogłoszenia, Przetargi
  • Ogłoszenie o naborze
  •       -- Specjalista ds. współpracy z beneficjentami projektu
  • Instrukcja obsługi
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • STRONA GłóWNA   \  OGłOSZENIE O NABORZE   \  SPECJALISTA DS. WSPółPRACY Z BENEFICJENTAMI PROJEKTU

      Specjalista ds. współpracy z beneficjentami projektu

    OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO

     

    W związku z planowaną przez Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego realizacją projektu pn.Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie Pomerania wraz z Powiatem Märkisch Oderland w ramach Interreg V-A .

    ogłaszamy rekrutację 1 pracownika na następujące stanowisko:

     

    specjalisty ds. współpracy z beneficjentami projektu

     

    przewidywany okres zatrudnienie od kwietnia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku

     

    Osoba na tym stanowisku będzie m.in. odpowiedzialne za:

    • doradztwo w zakresie zasad funkcjonowania Programu Interreg V-A Niemcy / Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia - Polska na lata 2014-2020

    • pozyskiwania funduszy strukturalnych dla przedsiębiorców, administracji, osób prywatnych, stowarzyszeń i instytucji działających na rzecz gospodarki i kultury

    • przygotowywanie i organizację cyklicznych spotkań informacyjnych i wystawienniczych

    • pośrednictwo w kontaktach kooperacyjnych partnerów społecznych i gospodarczych

    • współudział w tworzeniu Polsko – Niemieckiej Giełdy Kooperacyjnej „Szukam – Oferuję”

    • opracowywanie rocznego planu działania

    • przygotowanie i opracowanie miesięcznych kalendarzy imprez organizowanych dla przedsiębiorców oraz imprez kulturalnych i turystycznych, odbywających się na terenie Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, województwa zachodniopomorskiego i po stronie partnera niemieckiego z obszaru Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia

     

    Od kandydatów oczekujemy:

     

    1. wykształcenia wyższego

    2. bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie

    3. bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (szczególnie programy Word, Excel, Powerpoint)

    4. zdolności interpersonalnych oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów

    5. kreatywności i umiejętności organizowania własnego czasu pracy

    6. prawa jazdy kategorii B oraz dysponowania samochodem osobowym do celów podróży służbowych

    7. dyspozycyjności

     

    Dodatkowym atutem będzie:

     

    1. doświadczenie w doradztwie dla przedsiębiorców, samorządów i NGO

    2. doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem środków Unii Europejskiej

    3. bardzo dobra znajomość programów Unii Europejskiej – szczególnie Programu Interreg V-A Niemcy / Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia - Polska na lata 2014-2020

    W zamian oferujemy :

     

    1.  
      • pracę w pełnym wymiarze godzin

      • duży zakres samodzielności

      • atrakcyjne wynagrodzenie

      • nowoczesne stanowisko oraz narzędzia pracy ( notebook, telefon służbowy, itp.)

     

    Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji zawierających :

     

    • CV

    • list motywacyjny

    • kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata

    • kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydatów

    • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.

     

    na adres : sgipps@ko-pomerania.pl , lub

    Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, ul Dworcowa 11-15 ,

    75-201 Koszalin w terminie do 31.03. 2016roku.

     

    W temacie wiadomości oraz na kopercie proszę o dopisanie : Centrum Usługowo Doradcze.

    Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

      udostępnił SGiPPS dnia 2016-03-23 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra